Wibratory pneumatyczne

 

F - zewnętrzne, pneumatyczne wibratory tłokowe

Charakterystyka urządzenia – zalety:

  • Standardowa temperatura stosowania: od -10 °C do 150 °C
  • Standardowe zastosowanie F15P: od 0 °C do 100 °C
  • Nie wymaga konserwacji
  • Regulowana częstotliwość
  • Regulowana amplituda
  • Spore drgania
  • Doskonała charakterystyka uruchomienia/zatrzymania
  • Minimalna emisja dźwięku
  • Niskie zużycie powietrza

Opcje i akcesoria:
wysokotemperaturowa wersja na zamówienie

 



K - Zewnętrzne, pneumatyczne wibratory liniowe

Charakterystyka urządzenia – zalety:

  • Spełniają wymogi standardu ATEX ExII3D
  • Możliwa bezkonserwacyja, bezsmarowna praca
  • Praca standardowa: od -20 °C do 130 °C
  • Regulowana częstotliwość
  • Doskonała charakterystyka uruchomienia/zatrzymania
  • Uruchamia się w dowolnej pozycji
  • Minimalna emisja dźwięku
  • Niskie zużycie powietrza



P - Zewnętrzne, pneumatyczne wibratory udarowe

Charakterystyka urządzenia – zalety:

  • Praca standardowa do temperatury 200 °C
  • Praca w wysokiej temperaturze do 400 °C
  • Doskonała charakterystyka uruchomienia/zatrzymania
  • Uruchamia się w dowolnej pozycji
  • Niskie zużycie powietrza
  • Nie wymaga konserwacji
  • Regulowana częstotliwość
  • Regulowana amplituda
  • Duże amplitudy



S - Wibratory typu kulowego

Charakterystyka urządzenia – zalety:

  • Nie wymaga konserwacji
  • Temperatura robocza: 0 °C do 200 °C
  • Duża siła odśrodkowa
  • Niskie zużycie powietrza
  • Świadectwo normy ATEX II3D



OR - Pneumatyczne wibratory wałkowe

Charakterystyka urządzenia – zalety:

  • Dostępne w ośmiu różnych wielkościach
  • Maksymalna temperatura robocza: 200 °C
  • Możliwa praca bezsmarowna
  • Doskonałe przyspieszenie
  • Spora siła odśrodkowa
  • Niski poziom hałasu
  • Niskie zużycie powietrza
  • Nie wymaga konserwacji
  • Świadectwo normy ATEX II3D



OT - Pneumatyczne wibratory turbinowe

Charakterystyka urządzenia – zalety:

  • Temperatura robocza: od -20 °C to +120 °C
  • Możliwa praca bez smarowania
  • Nie wymaga konserwacji
  • Doskonałe przyspieszenie
  • Spora siła odśrodkowa
  • Niski poziom hałasu
  • Niskie zużycie powietrza
  • Certyfikowane wg normy ATEX II3D